onsdag den 27. marts 2013

Shopping tur på Langelinie med mormor

Outlets'ne på langelinie kan helt sikkert anbefales hvis man har en lille pige.
Fraya, Frayas mormor og jeg måtte en tur til langelinie, efter at en af mødrene fra vores mødregruppe fortalte mig, at man kunne få rigtig fine ting til babyer derude.
Jeg var specielt begejstret for Noa Noa og Sofie Schnoor butikken og købte lidt sager til Fraya dér.
Der var også nogen super fine ting i Ticket To Heaven butikken, men ikke noget Fraya havde brug for endnu.

Jeg fik blandt andet Sofie Schnoor bodies til 40 kr stykket, Noa Noa t-shirts og bukser til hhv 25 og 40 kr stykket.








Vi havde en fantastisk hyggelig dag! Der er så smukt ved vandet, kastellet og den lille havfrue. København er fantastisk når solen skinner!








Utroligt! Lige som vi kom gående på langelinie kaj, mødte vi min moster! What are the odds? Enten er verden lille... Eller også er min familie bare stor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar