søndag den 17. marts 2013

Pacifier Clip

English:
Frayas creative grandma made her some pacifier clips. I really love them. It is so nice to have things that are both beautiful and practical.
My mother has started a small production of pacifier clips as a hobby and is selling them.
I think I might make a pacifier clip giveaway on the blog soon!

The pictures is of Fraya and some of her little friends. They're all using my mothers pacifier clips.

Danish:
Frayas kreative mormor har lavet hende nogen suttekæder. Jeg elsker dem! Det er så dejligt at have ting der både er praktiske og smukke.
Min mor har startet en lille produktion af suttekæder som hobby og er begyndt at sælge dem.
Jeg tror snart jeg vil lave en suttekæde giveaway her på bloggen.

Billederne er af Fraya og nogen af hendes små venner. De har alle min mors suttekæder på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar