fredag den 12. oktober 2012

Garlands for the windows


 
Jeg har forsigtig hamret et søm i hver side af vindueskarmen, derefter bundet et stykke sejlgarn pyntet med buskbom op i sømmene og hængt julelys og julepynt på.


I gently hammered a nail into each side of the window frame, then tied a piece of twine decorated with green between the nails and hung Christmas candles and Christmas decorations on.


 
Dansk:
Så er hemmeligheden ude! Jeg glæder mig SÅ meget til jul. Gik forbi Illum forleden og sørme om ikke de havde jul i vinduerne... hvis de må så må jeg også... altså tænke på jul. Jeg skal nok vente med at pynte op.
Men det er vel ikke for tidligt at tænke på hvordan man vil pynte op, hvis man ligesom mig bare venter på at det bliver 1. december så jeg har en undskyldning for at kunne gå i gang.

Jeg viser jer her nogen billeder fra min dekoration i vinduerne sidste jul. Måske de kan inspirere.


English:
So the secret is out! I am SO looking forward to Christmas. I walked past Illum the other day and they already had the Christmas decorations out in theirmwindows ... if they can, then so can I ... Think of Christmas I mean. I'll wait to decorate.
But it's not too early to think about how you will decorate, if you, like me, are just waiting for it to be first of December so I have an excuse to start.

I'm showing some photos of my decorations in the windows last Christmas. Maybe they can inspire.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar