tirsdag den 16. april 2013

Giveaway konkurrence

hvis du vil deltage i konkurrencen skal du gå til casavoltolina.wordpress.com da bloggen er flyttet


Blev du inspireret af mine DIY babyrangler?

Så har du nu mulighed for selv at lave dem til din baby. Hobbyfunhouse har været så søde at udlove et gavekort på 100 kr til deres webshop her på bloggen.

Er du nybagt mor kunne du lave rangler til din baby. Du kunne måske også lave en suttekæde eller en barnevognskæde da de også sælger både metal- og træclips. Og har du lidt større børn kan de jo selv gå i gang med perlerierne. Hobbyfunhouse sælger også fingermaling og glasmaling samt mange andre ting til krea stunder med ungerne.
Det kan jo også være at du ikke har børn, men bare er en kreativ sjæl, som godt kunne bruge nogen materialer at udfolde dig med.

For at deltage skal du skrive en kommentar her på blogindlægget, fx om hvad du tror at du ville bruge dit gavekort på hvis du vandt.

Vinderen bliver tilfældigt udtrukket. Lodtrækning sker på næste onsdag eller når 20 personer har deltaget i konkurrencen.



3 kommentarer:

  1. Anne-Line Marker Hansson17. april 2013 kl. 00.52

    Hvis jeg vandt, ville jeg lave en fin blå rangle med ugle-perler til lille Max :-)

    SvarSlet
  2. Paints for Nora to play with and hopefully not eat ;)

    SvarSlet
  3. Hvis jeg vandt, ville jeg bruge gavekortet til materialer til mit kreative legehjørne:)

    SvarSlet