søndag den 25. november 2012

Preparations



Danish: Kontrol-freak? Måske. Dagen før en stor middag tager jeg mig ofte tid til at gennemgå mine fade og skåle, for at beslutte hvilke der skal på bordet og om jeg har hvad der skal bruges.
For nogen kan det lyde som unødvendigt og stressende. Men jeg gjorde jeg det fx første gang jeg skulle være værtinde juleaften. Og det sparede mig tid og overvejelser når maden først var varm og skulle på bordet.

English: Control-freak? Maybe. The day before i have a big dinner, I often take a look at my bowls and trays to see what I want on the table and if I have what we need.

For some this might seem unnecessary and stressful. But I did this the first time I hosted chrismas for the family. And it saved me time and considerations when the dinner was warm and ready to go on the table.

2 kommentarer:

  1. great idea nanna... I may do this (if i remember) next time we have a dinner at our place.... (like christmas eve o thanksgiving...)
    ciao

    SvarSlet